مجله آسانسور پله برقی 1401

ساخت وبلاگ

در هر کجا که آسانسور خود را نصب می کنید، هنگام طراحی فضای داخلی آسانسور باید مراقب ظاهری فضا باشید. عرض درب کابین آسانسور طبق ADA باید حداقل 36 اینچ باشد. فروش آسانسور عرض باید حداقل 68 اینچ و عمق آن حداقل 51 اینچ باشد. اگر آسانسور شما دارای درهای بازشو وسط است، عرض کابین آسانسور باید حداقل 80 اینچ باشد.کابین آسانسور شما نیز باید حداقل چک لیست بازرسی آسانسور را داشته باشد. اینها شامل بافرهای خودرو، بافرهای وزنه تعادل، گاورنرهای سرعت بیش از حد، دستگاه‌های طناب شل و کارکرد نیرو در حالت آماده به کار هستند. مستندات مناسب باید مطابق با اجرای کد محلی نگهداری شوند.

مکان آسانسور: تاثیر بر روشنایی و متریال آسانسور

مقدار فضای موجود برای چاه آسانسور معمولاً تعیین می کند که چه مقدار روشنایی در داخل و خارج کابین آسانسور مورد نیاز است. از آنجایی که اگر شما یک کسب و کار هستید، سیستم آسانسور برند شما را صدا می کند، کابین آسانسور شما باید بتواند تصویری را که مایلید مردم ببینند را نشان دهد. این به نوبه خود موادی را که در طراحی پوسته آسانسور استفاده می کنید تعیین می کند. به عنوان مثال، پوسته آسانسور فولادی نشان دهنده یک تصویر محکم و قوی است. یک پانل چوبی ممکن است نمایانگر ساختار بازتر و پر زرق و برق بودن باشد. نور و مواد مورد استفاده نیز رابطه همزیستی دارند. اگر از بافت خاصی از مواد در طراحی داخلی آسانسور استفاده شود، مقدار و رنگ خاصی از نور بهتر به نظر می رسد.

با کمک به متخصصان حرفه ای در طراحی نمای بیرونی آسانسور، چارچوب ورودی و فضای داخلی آسانسور، انتخابی ترین دیدگاه خود را برای سیستم آسانسور خود محقق کنید. کابین آسانسور برتر با استفاده از تصاویر مدل‌سازی‌شده سه‌بعدی به شما این امکان را می‌دهد که قبل از نصب نهایی، کابین آسانسور خود را پیش‌نمایش کنید که در هر مرحله با اتاق فکر طراحی باقی می‌مانید. می توانید تا زمانی که چشم انداز شما محقق شود به ارائه ورودی های خود ادامه دهید.

مجله آسانسور پله برقی 1401...
ما را در سایت مجله آسانسور پله برقی 1401 دنبال می کنید

برچسب : فروش آسانسور, فروش قطعات آسانسور,هایکا, نویسنده : رضا قربانی hikkaa001 بازدید : 105 تاريخ : شنبه 1 مرداد 1401 ساعت: 15:53